Elif63 bende 2 ay önce yaşamıştım kimyasal normal adet oluyosunuz sadece adet gecikmesi gibi düşün. Hatta bana doktorum bunu gebelikde saymıyoruz bile hani hiç hamile kaldımda gitti die düşünme adetim gecikti die düşün demişti. Sonrasında 1 kez daha adet görüp hamile kaldım. Hiç kendini üzme kimyasal atlatırsın dış gebelik daha zor onuda geçirmiştim :( çok dua et nasipse tez zamanda sağlıklı bir gebelik geçirirsin inşAllah.