Didooo2604 Bende şuan yaşıyorum. Ve sürekli yatıyorum. Şuan 32+6. Ama ben aylardır yatıyorum. Hem serklajliyim. 3 hafta önce de agrım oldu 1 gece hastanede yattım rahim agzi 0,82 mm e düşmüştü. Ersel gün 11mm e çıktı. Artık bakmıyor doktor. Yatarak gittiği yere kadar gideceğiz inşallah.