Kızlar 31 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonum vardı ilaç kullandım ama sanırım geçmemiş çünkü belirtileri devam ediyor yarın kontrol iüm var tekrar test yapacağım ama ilaç kullanmama rağmen geçmemesi beni korkutuyor bebeğe bir zarar verir mi erken doğum gibi