Deletedmom291 Anneler merhaba karnımda adet sancısı gibi bi ağrı var neden olur sizce azdı ağrım artmaya başladı 32+3üm
Blge28 Deletedmom291 bende 33+2 yim doktor kasık ağrıların olabilir normal demişti. Kısa süreli oluyor benim sık olmuyor o yüZden telaşlanmıyorum ama sık oluyorsa senin söyle doktoruna
Aayss 34 üm dün kontrolde doktoruma sordum normal olduğunu söyledi iki üç gündür bende de oluyordu magnezyumu kullan kasılmalarına karın sertliğine yani iyi gelir dedi Deletedmom291
Sevvalugz Deletedmom291 dün bu yüzden acile gittim herşey normaldi haftadan dolayı doğum yaklaştığı için oluyomuş Allah hepimize sabır versin benim ki adetten beter sancıyo
Hlmglr Bende ayni durumdayim karin agrim var ara ara da kasigimda oluyo cok huysuzum bu karin agrisindan dolayi
Pelin123 Deletedmom291 yarın 27 olucam bende bugun basladı oyle agrı ara ara gelıyo adet olur gıbı aynen