Arkadaşlar merhaba. 3 gün önce dogum yaptım. Bebeğim sadece tek göğsümü emiyor. O da çok acimaya başladı ve diğer gögsüm de ağrımaya başladı. Baya zor durumdayim. Emmedigi gogsumun ucu var fakat digerinin daha fazla. Kalkan ve krem dışında ne yapabilirim? Bir de önerebileceğiz bir göğüs pompası var mi?