Cansel76 Arkadaşlar ben oksapar ve enox kullanıyorum aranızda kullanan var mı sizinde kollarınızda morluklar oluşuyor mu
Hll3840mhmt Cansel76 ben de koldan korkuyorum:)) karın daha kolay geliyor doğru yeri bulunca hiç acımıyor