Benim de şu an kendi hesabıma göre 5+2. Salı günü gitmiştik doktora ama doktor şu an hiçbir şey görünmez, kanamanız vesaire bir şeyiniz yoksa şimdi evinize gidin boşuna sürekli kan verip test yaptırmayın haftaya gelin demişti. Yarın gitmeyi düşünüyorum ama biraz daha mı beklesem bilemedim. Çünkü bu sabah tuvalete gittiğimde kahverengi leke gördüm. Sizde de böyle bir şey oldu mu?