Mavisim_ Selam arkadaslar kizim daha 4 aylik dis etleri sismeye basladi en iyi uygun yada daha etkili dis kaşiycisi onereblrmsn rica etsem
Minnak_annesi34 Mavisim_ canim sulu dis kasiyicisi cok iyi vermeden once 1 2 dakika buzluğa at soguk olunca acisini aliyir biz hic zorluk cekmedik diste insallah hepinizinki guzel ce cikar
ozgeya Mavisim_ Bebekler dışarıda satılan diş kaşıyıcılarını en güzeli de olsa kullanmıyprlar malesef. Onun dışında her şeyi ağzına götürüyorlar. Ama denemek için içi su dolu olanlardan alıp dolapta soğutup verebilirsiniz.
Mavisim_ ozgeya ozgeya evet aldm elinde tutamiyo ama elini gotryo agzna o yuzden sorim dedm cnm tsk ederm