Arkadaşlar çok özür dileyerek yazıyorum 17+2 deyiz geceden beri sol kasığımda inanılmaz bir ağrı vardı ılık bi duş aldım biraz rahatladım fakat karnımın içinden tuhaf tuhaf sesler geliyor… gaz birikintisi gibi sanki suya taş atarsınız lop diye bi ses çıkar ya öyle gaz çıkarınca rahatlıyorum ama normaldede bu sıkıntıları çeken biriyim ne iyi gelir tavsiyelerinizi bekliyorum tekrardan çok özür diliyorum 😔🙏🏻