Sevoeco25 yahu heralde sonunda kafayı yedim 🙄 onca test yaptim birşey cikmiyo bunda cikti galiba kafayı yedim test bozuk mu
sdnrkya Sevoeco25 miratech hep pozitif cikariyo hamile değildim iki kere çift çizgi çıktı başka marka dene bence
Sevoeco25 Sinemisdemirag bacım valla git gide daha belli oldu ama imkansız teste cikmasi öylesine denim dedim böyle cikti 12 gün var adetime doktor bana adetin 3 günü ilişki olsun demişti ve oldu üstünden 13 gün geçti
Mommy2b C çizgisi çıkmış bozuğa benzemiyor belki buharlaşma çizgisi denilen pembelik oluşmuştur, bir iki gün içinde tekrar deneyin garanti olsun isterseniz
Mommmmmmm Sevoeco25 Post cevabının birni gördüm umudum yok falan yazmışsın. Sakınnnn! asla kaybetme Allah en güzelini en kısa zamanda, en hayırlı biçimde versin. Böyle şeyler görünce içim gidiyor. İnşallah hamilesindir de kan testinde çıkar 🙏🏻
Sevoeco25 Merveatay öyle yaparım da pazartesi test yok bu testi de 2 ay önce aldim hiç yapmadim bugün yaptim 😄😄 neyse bozukta olsa bi silik çizgi gördüm o bile güzel 😊
Sevoeco25 Mommmmmmm çok tedavi gördüm hsg histereskopi doğum kontrol hapı klomenler 2 aşılama avülasyon testleri ç.life macun çakşır otu meryem anaeli adem elması incir kürü soğan kürü soğan maydonuz buharı daha bir çok şey hiç biri olmadi şimdi saldım kendimi ondan umudu kaybettim Rabbimin var bi bildiği 😊
Mommmmmmm Sevoeco25 Tabi ki öyle. Hakkında hayırlısı olsun. Sanada, isteyen herkese de Allah en hayırlı zamanda versin. Kimsenin kucağı boş kalmasın 🙏🏻
PinarY Canım benim de evde yaptığım testte çok silik çıkmıştı ikinci çizgi ama kan testi yaptığımda beta değerimin yüksek olduğunu gördüm. Garanti olsun diye bir kan testi yaptır istersen direk başka hızlı testlerle uğraşmayıp