Kızlar, bebeğim kiloluymuş böyle giderse normal doğumun hayal olucağını söyledi doktorum. Ben epidural istiyorum fakat burda bazı yazılardan da korkmadım değil yok hissediyorsun heyecanlıysan olmaz vs diye. İlk gebeliğim endişeliyim. Genelde çok fazla düşünmüyorum. Sizin fikriniz neler, artı eksi yönleri hangisinin fazla. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi? 🙏🏻