ayseguloks Ben yaptırdım, durumun varsa tavsiye ederim. Bir kere bütün ikili üçlü dörtlü test gerilimlerini ortadan kaldırıyor. 11 haftada öğrenebiliyorsun bebeğin potansiyel hastalıklarını. Diğer türlü ikide temiz çıkıp dörtlüde riskli çıkıp sonra illa genetik test istenen tanıdıklarım oldu. Hem sonunda yine bu testi yaptırdılar, hem de boşuna onca stres çektiler.
Benim doktoruma göre gelecekte tüm hamileliklerde istenen bir test olacak ama şimdiki haliyle pahalı tabi maalesef ama tek seferde kesin sonuç vermesi bakımından doktorun tavsiye etmesi normal.