Canım bununla ilgili biri işlem biri ürün iki yöntem biliyorum. Tabi doğumdan sonra. Sanırım ismi dermapendi bir arkadaşım yaptırdı doğum lekesi kocamandı alnında tamamen yok oldu fondötenle kapatmış gibi. Bir diğeri de medikoz diye bir ürün var düzenli kullanımla 1 aya kalmadan çoğu lekeyi açıyor renk eşitliyor. Medikozu benim cildim çok lekeli olduğu için kullanmıştım da ben. Çok memnun kaldım. Bunları biR araştır istersen.