MehmetMelekKse Çok kötü belim agiryor birde karnımın alt kısmında baskı hissediyorum acayip bi halsizlik var ve baş ağrısı normal mi bunlar 19 haftalık hamileyim
Funiy Bende -11 haftalıgım bendede var normal olması lazım yinede doktorda sor Baş agrısı kan basıncından Bel agrısı rahim ve yuva büyümesnden Halsizlik Bebek'e verdiğin vitaminlerinden 😊