Mira1 Kızlar selam bebegımı 22 mayıs gunu dogurdum sezeryanla su azlıgından dolayı etken dogum oldu 15 gun oldu hala kuvozde benımde streten sanırım dısım ınanılmaz agrıdı bugun gıdıp cektırdım bu uyusması için uyusturucunun sute gecme ohtımalı varmı cunku gunluk sut sagıp hastaneye goturuyorum sıkıntı olurma bebegıme zararı olurmu
Zehra2604 Yanlış bilgilendirmek istemem ama sanırım 2.5 saatte falan geçiyor o vücuttan, keşke doktora sorsaydın, bu arada inşallah en yakın zamanda bebeğine kavuşursun 🙏🏻