Deslem aynı durum bendede var nst de sancım çıktı muayenede 3 cm açılmam olduğunu söyledi doktorum . Muayene edene kadar kanama veya kahverengi bi leke yoktu , muayeneden sonra kanama oldu . Olması normal dedi doktorum . Kahverengi lekelenme 1 hafta sürebilir dedi 4-5 gün sonra geçti . Sancıları durdurmak için 2 gün hastenede yattım her defasında açıklık muayenesi yaptılar , muayene oldukça kanama oldu .