Allahım tüm evlatları annelerine babalarına bağışlasın🙏🏻
3 haziran gecesi buraya yazmıştım suyum geldi galiba diye :) ama 0 sancı. 3 saat falan bekledim evde egzersizler yaptım kendi sancım bekledim ama yok. Sonra ne olur ne olmaz gittik hastaneye. Yatışım yapıldı saat 5.30da. Nöbetçi Dr çatı muanemde problem çıkmamış olmasına rağmen beni senin çatın dar çok canın acıyacak bebeğin kolu takılabilir diyerek korkuttu ve sezeryan teklif etti. Kabul etmedim. Suni istemedim kendi sancımla doğum yapmak istiyorum dedim. Kendi doktorum saat 9.30 da geldi. Suyumu azaldığını sancılarımın düzensiz olduğunu suni vermesi gerektiğini söyledi ve suni takıldı. Hastaneye gittiğimde açıklık 2 cm Di ve saat 11 e kadar ancak 5 cm olmuştu ve çok zor anlar geçirdim. Yatarak sancı çekmek, alttan muane ler ağrı eşiğim çok düşük olduğu için zorlandım ve yoruldum. Bebekte ve bende travma olmasın istediğimden sezeryan olmak istediğimi söyledim. Ebeler ve doktorum çok konuştu ama kabul etmedim. Ve 12 de spinal anesteziyle oğluşum dünyama doğdu❤️ allahım isteyen herkese nasip etsin, hepinize bir avazda doğumlar diliyorum 🙏🏻