Ulkumom ben 10 haftalik hamileyim
Hamileleigimi 2 haftalikken şakasına test yaparken şok bir şekilde öğrendim. Bir hafta sonrada ilk belirti olarakta gohus agrisi ve buyumesi oldu. Asiri zayif oldugumdan, Goguslerim normalde küçük. Hic bir sutyeni dolduramiyordum. Simdi iki boy buyudu ve hacimlendi. Agri ise hala da devam ediyor. En zoru uyurken saga sola donmek. Ama hamileliginde en guzel yani buymus benim icin. Hauatimda hic bir zaman sahip olamadigim gohuse sahibim su an 🤣🤣🤣 gidecegiki bilmekte aşırı üzücü 😭😭