Dun muayene oldum catin biraz dar dedi ebeler bi onceki sezeryandi benim bu arada dediler ki iste normal olmasin vocuk zarar gorur filan dikislerin zarar gorur gibisinden 1 cm acilmada var doktorun yanina gittm gun verdi bende normal istyrm deneyemez miyiz dedim cok aci cekersin dedi sonra yine sezeryan olursan filan bedenin kaldirmaz dedi ufak bi bebek zaten 2 bucuk kilo b3nce dogururum 5 yil gecmis bide bi onceki sezeryanimdan ictem yirtilma riski 100 de 3 sadece yillarca sirf normal olsn diye 5 yil gecmesinj bekledim ki aralik fazla olsun normal dogurabileyim diye biri beni rahatlatsin cok ama vok korkuyorum sezeryandan cok aci cekiyorum ben dayaniksizim sezeryn icin 😔😔😔😔