ilkbahar Dilara65 sağ da olabilir ama düz yatmak pek iyi değil çocuğun boynuna kordon dolanabiliyo 🙆♀️
Nur_nur06 Dilara65 bende sola yatamıyorum canım kesinlikle kalbim sıkşıyor gibi oluyor sağa yatıyorum ama sabah sırtüstü uyanıyorum en rahat pozisyon o demekki yani sabahları genelde öyle uyanıyorum 🙁🤷🏻♀️
askdunyam Ben de sırt üstü yatmaya alışkın biriyim. Kendimi zorluyorum yan yatmaya sabah düz uyanıyorum yine. Doktoruma sordum yan yatıcam demekle yan yatılmaz nasıl rahatsan öyle yat. Yüzüstü dışında problem olacak bir yatış yok dedi
Bahar1 Dilara65 ben hamileliğin başından beri sol çok nadir yatıyorum 39 haftalık olduk hala sağa yatıyorum
Aygul01 Dilara65 sağ sol farketmiyor ama sol tavsiye ediliyor. Bebeğin en rahat pozisyonu sola yatınca olurmus ☺️ Bende normalde hamile kalmadan soluma hiç yatamazdim şimdide asla sağıma yatamıyorum. Bizimki sola yatınca seviyor ☺️
Dilara65 Aygul01 bende sağ tarafa yatınca hareket ediyor sola dönünce rahatlıyor sanki ama ben uykusuz kalıyorum bu sefer ☺️
Zeynepli1234 Dilara65 sağ sol önemli değil diye biliyorum düz yatmayı tavsiye etmiyorlar ama gel gör ki o kadar dikkat etmeme rağmen sabah uyandığımda kendimi düz yatmış bir şekilde buluyorum ☹️