Kızlar merhaba normal de özel pek konuşmam ama biz 5 yıl sonra ilkez gebe kaldım, eşimin maddi sıkıntısı var o yüzden 8 aya kadar maddi olarak hiçbirşey istemedim hep idare ettim 32 haftadayım bu haft ufak alışveriş başladım , gereksiz hiçbirşey almıyorum çok araştırıyorum , herneyse bugün alışveriş fikir olsun diye çıktım ne gerekli dedimse ne gerek var buna dedi ya Hastane çıkışı alıcaz ona bile gerek yok diyor, normalde bebek odası yapıcaktık , 10 kişiye sordu birkere bile bana sormadı. Şimdi bi şifonyer bir beşik alalım diyor onada tamam dedim , ikea da bir şifonyer beğendim ikili 1800 , e bebek ye beşik 900 tl çok pahalıymış 300 e de şifonyer varmış beşik niye böylemiş bugün artık tartıştım bide ben haksız çıktım ben kredi çekmesini istemiyorum o zaman kredi çekecekmiç, ailesine gururundan borç isteyemiyot ama ailesi sıkışınca zamanında borç veriyordu , soruyorum insan ailesi zor günde yoksa yanında niye var