Deri FeyzaYavuzAlp hayırlı olsun canım Allahım Minaklarımızı kıcağımıza almayı nasip etsin🙏🏻bizde 5+0 olduk🙏🏻Belirtilern neler canım🌸
Anneolmayahasret Gizemgizem25 okadar erken ogrenincede zamn gecmiyo yaa😂😂 az daha duraydin ogrenmek icin😂
Tgncr05 Anneolmayahasret ayyy evet o zaman benim için geçmiyor 3 haftalıkken öğrendim şu an 9. Haftamdayım zaman durdu sanki milim milim ilerliyor🤦♀️😂😂
Gizemgizem25 Zeynepli1234 FeyzaYavuzAlp ay yok ya benm lekelerim geldi ordan anladım zaman gecmiyor 😂
basakaydemir FeyzaYavuzAlp ben 2 haftalıksan öğrendim şimdi 33. Haftadayız zaman su gibi geçiyor. Hiç merak etme kendine dikkat et 🧡
denizinprensleri2 FeyzaYavuzAlp 25 yaşındayım iki oğlum var biri 7 biri 6 yaşında 3. Ye hamileyim ve 5. Haftası ve 76 kiloyum çocuğumun olmasına çok seviniyorum ama kilolu olduğum için moralim çok bozuk bana yardım edermişsiniz nasıl kilo almayabilirim ve sadece bebek alabilir 😂
Miniik mayis13 Ay maşaallah 4+2 de kese, bende öyleyim yarın doktora gidicem görünür mü ki acaba kesemiz bizim de 🙈😂
Alfabeta 5+1 keseyi gördümm çok şükür haftaya kalpatısını duyacağım inşallah :) baş dönmelerim başladıı cok hafif bi şekildee ama hiç mide bulantım yok. Sata göre 6+1deyim ama ultrosana göre 5+1 sizce hangisini baz almalıyım?
Sehribann Alfabeta bence ultrasonu ve beta hcg seviyesini. Grc dollenme de olabilir sonucta. Benim adet duzensizligim vardi 8 hafta regl olmamistim 4 haftalik gebe oldugumu soylemisti doktorum. Benim durumum biraz daha farkli ama gec dollenme uzatiyor o araligi.
Mahbuss Miniik kan değeriniz 5 bin küsur olması lazım eğer karından ultrasonla görmek isterseniz keseyi