Canım bengeçtiğimiz perşembe günü karaciğer enzimlerime baktırdım fakat bir şey çıkmadı. 2 haftadan fazladır geceleri uykularım haram oldu. Denemediğim krem kalmadı. Buz kompleksi, kolonya, gece yatmadan önce duş. Ama nafile. Ilk başlarda senin gibi kızarıklık oldu hatta dokunamıyordum bile. Şimdi şükür geçti o ama hala kaşıntım devam ediyor. Böyle doğuma kadar gidecek herhalde.