Bende doktora gittiğimde ailede şeker hastalığı olan varmı dedi bende yok dedim yapmayalım ozaman dedi idrar ve kan verdim idrarda glikoz çıktı yaptırman lazım dedi 50 gram yükleme yaptı 138 çıktı sınırda dedi dikkat et dedi aslında yaptırmak istemiyordum ama mecbur kaldım