ek-istanbul Hilalyusuf bende oyle yapacagım dibine değmeyeceği için sıkıntı olcagını sanmıyorum doğru değil mi?
Swyhan46 tany15 37 haftalık gebeyim Salı günü doktoruma sordum tavsiye etmiyorum bitkisel diye bişey yok dedi illa istiyorsan kına yap dedi bende artık Doğumdan sonra yapacak bişey yok