Yagmurahmet16 Kizlar 16 haftalik ikiz gebeyim dün 2 bucuk 3 saatlik bir seya@hat yaptim tabi geri dönüşte ayni mesafe ayni gün içinde şükür görünen bir sıkıntı yok ama hamileyken seyahat bebege zarar verir mi aklimi kurcaliyor bugünden beri
Deletedmom_3 Yagmurahmet16 canim bende ikiz gebeyim benim 8. Haftadan sonra yasak uzun yol cikamiyorum 28 haftadayim ikiz riskli oldugundan uzun yolu yasakladi doktorum ama belki kisiden kisiye degisir bılmiyorum. Insallah biseycik olmaz
isimsizbebek Yagmurahmet16 ben 3 aylıkken 3 şehir gezdim 6 gün boyunca durmadım hiç 🙄 ama ikiz değildi tabi. Doktorunuz seyahat edebilirsin dediyse sıkıntı olmaz inşallah
Pnrr06 Yagmurahmet16 Canım benim ikiz gebeligim değil riskli gebeligim de yok yani doktorum yasak falan dememişti 9 haftalıkken 15 saatlik yol gittim o yolu 12 haftalıkken tekrar geldim Allaha şükür bi sorun olmadı ama her saat başı 15 dakika yürümüştüm eğer bi kanaman kasıklarinda ağrın yoksa bir şey olmamıştır
Merve6475 Yagmurahmet16 canım 20. Haftada kendi aracımızla3 saatlik yola cıktım aynı gün gidip geldim 30. Haftada 32 saatlik yola gittim yine kendi aracımızla suan 36. Haftadayız ikizlerimle allaha şükür hic bisey olmadı pazartesi dogumumuz var
Yagmurahmet16 Deletedmom_3 Insallah canim doktorum yasak koymadi ama inşallah iyilerdir agrim ne bileyim herhangi bir lekem yok ama kalpleri de iyidir inşallah
Deletedmom_3 Yagmurahmet16 kotu düşünme canim allah korusun bisey olsa hissedersin ama icin rahat etmiyosa acil yakinsa bi git icini rahatlat
Yagmurahmet16 Deletedmom_3 Çarşamba günü kontrolüm var yarinda doktoruma yazarim olmadi kafam rahatlar
Yagmurahmet16 isimsizbebek Sormadim canim ama ikiz olmasi disinda su zamana kadar bir sıkıntı riskim olmadi ona güvenerek çıktım dikkatte ettim mumkun oldukca ama iste hissetmedigim icin daha celiskide kalıyorum
Yagmurahmet16 Pnrr06 sukur canim oyle bi durum yok olsa zaten bir dakika durmam kendi aracimizdi bacaklarimi uzattim oyle gittim geldim ve gittim yerlerde de dinlendim iste vesveselendim galiba
Pnrr06 Yagmurahmet16 ilk haftalar öyle oluyor canım bide hareketlerini hissetmeyince insan korkuyor bende hep öyleydim gece kalkar ağlardım acaba kalbi atıyor mu bir şey mi oldu vs. Diye ama şimdi hareketlerini hissedince geçti bir şey yok yaşıyor bebeğim diyorum seninde daha yeni ilerleyen zamanlarda geçer bol bol ayet-el kürsü oku sağlıkla al inşallah kucağına 🤲😍
Yagmurahmet16 Merve6475 Cok sukur canim sağlıkla al kucagina inşallah kuzucuklari ben tup bebekle hamilr kaldığım için gittigimi duyanlar panikletti galiba Allaha emanet bisey olacak olsa evde de olur diyorum
Merve6475 Yagmurahmet16 benim de tüp bebek canım aynen öyle ya bak 30 haftaya kadar çok dikkat ettim sonra şehir degisikligi falan simdi herseyi yapıyorum diyebilirim allaha sükür hic bisey olmadı olacak olsa her türlü olurmus bunu anladım
Yagmurahmet16 Merve6475 Cok tesekkur ederim canim icimi ferahlattin Allahim bu guzelligi yasamayi nasip ettiyse onu kucagima da almayi nasip eder inşallah 🥰
Yagmurahmet16 Merve6475 cift yumurta galiba canım tup bebek olduğundan oyle düşünüyorum kiz mi erkek mi minnoslar benim bir kiz bir erkek😊
Twinksmom Yagmurahmet16 Hiç bir şey olmaz ben ordan oraya gezdim üstüne ülke değiştirdim ikiz bebeklerim sorun olmadı