Asl34_ Kızlar 7+1 gebeyim ve yüzümde ve sırtım böyle pütür pütür oldu. Siz böyle bir sorun yaşadınız mı ? Normal mi ? Bir de ben küçükken kızamık geçirmedim . Hamileyken önce açısının olunması gerekiyormuş. Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz? [url=https://hizliresim.com/s5t30A][img]https://i.hizliresim.com/s5t30A.jpg[/img][/url]
Deletedmom399 Asl34_ o haftalarda benimde kollarımda ve boynumda olmuştu canım. Doktor giydiğin kıyafetten yediğin biseye kadar herşeyden olmuş olabilir ama çok kasinip artmazsa kendiliğinden geçer dedi gerçekten zamanla geçti. Kasinmiyirsa çok çok artmadıysa herşeye bağlı olabiliyormuş yani 😊
Asl34_ Deletedmom399 hiç kaşıntım yok benim yediğim tek farklı şey enginardı. O da alerji yapmaz herhalde diye düşünüyorum . Hormonlardan kaynaklıdır belki de
Gulsky Benim sırtımda ve kalça kemiklerimde buna benzer yoğun kaşıntılı birşeyler çıktı 14-15 haftalarda , birşey kullanmadım sadece alovera bitkisi sürdüm👍