Kızlar 28. Haftaya girdim,hep oluyordu bazen inanılmaz derecede yamuk bir hal alıp canım acıyor göbeğim.Elleyince sanki bebek dayanmış gibi ama burada okuduğum bir kaç postta da doğum kasılmalarını herkes böyle tarif etmiş. 3 gündür çok az da olsa kahve sümüksü yapıda küçük parçalar geliyor doktorum bir şey yoktur dedi ama korkmaya başladım.Yaşayan var mı yada ne olduğunu tahmin edebilen?