Kızlar 34+2 günlük hamileyim bugün akşam üzeri yürüyüşe çıktım öyle dalmış yavaş yavaş yürüyordum biranda karşıma iki tane köpek çıktı üstüme doğru koştular bi evin önünde duruyorlardi ikisininde tasmasi vardi ama bagli değillerdi bende köpekten normaldede çok korkarim zaten görünce koşmaya başladım yola atladim arbalarda geliyordu hızlı hizli anayol çünkü karsida karakol vardi onun önünde yığıldım kaldim bütün vücudum titriyordu eşimi aradim hemen geliyorum dedi yarim saat o kaldirimda oturup agladim yanimdan kadinlar geçiyor yürüyüş yapiyorlar bir tanesi ne oldu iyi misin demiyor karni burnunda hamile bi kadin kaldirima oturmuş ağlıyor ne birtane polis geldi nede birtane insan evladi iyi misin ne oldu demedi o kadar kötü oldum ki sonra eşim geldi hemen karakola dogru gitti kulübeden iki tane polis çıktı eşim izah etti karsidaki köpekler neden bağlı değil uyarirmisiniz esim hamile kovalamis kopekler falan dedi polislerde diyor ki biz olayi gördük abla biraz panik yapti o köpek bisey yapmaz böyle dalgaya alarak söylüyorlar ya madem gördünüz hamileyim ya ödüm kopmus kosup gelsenize yardim etsenize bi su getirin yada bi iyimisin deyin ne biliyim bu kadar mi vicdaniniz kalmadi etkisinden kurtulamiyorum ya ve kaldirimdan kalktigimdan beri belime ve kasiklarima acayip bi agri girdi kramp gibi yuruyemiyorum bile uzandigim yerden kalkamiyorum doktorumuzu aradik koştuğu için olmustur parol icsin yatsin dedi ama benim canim çok acıyor kizlar sizce ne yapmaliyim açılma falan mi oldu ki