Karar veremedik henüz bu isme cok guzel geliyor kulağa aslinda sizce nasil😇
gamzeorhan bence cok hoş bir isim 🤭
gamzeorhan benim kizimin adida lina 🤩
gamzeorhan çok güzel
gamzeorhan ay Lena da güzel 🥰
Son 5 yılda doğan üç kızdan birinin ismi Lina galiba 😀 Ayşe Fatma gibi bir isim oldu