Aleynanur 23 haftalık hamileyim ve doktorum bana tatlıyı cok yiyorsun sanırım bebeği şişirmişsin 1 2 hafta önden gidiyor böyle devam edersen 4 kiloyu geçer ve sezeryan olursun dedi ama ben de yemeden duramıyorum hamileliğmn başından beri tatlı diye ölüyorum sürekli yeme isteği geliyor böyle Bi durumla karşı karşıya gelen oldu mu yardımcı olur musunuz
Meriwa Aleynanur iri olursa normal doğumu zorlaştırdığı için sezeryana dönüyolar cnm doğru demiş doktorun
Merdgn Aleynanur Yani dikkat etsen daha iyi olur canım bende de böyle şeker çıktı tatlı en büyük zaafımdır ama mecbur yemiyorum.. Olur mu olmaz mı Allah bilir tabi ama doktorunun bir bildiği vardır emin ol 😊
Tatlisannedilekk Aleynanur hadi ya 22+5im benimde canım sürekli tatlı istiyor deli gibi tatlı yiyorum🤦🏻♀️ pazartesi detaylı ultrasonum var bakalım ben kaç kilo aldım oğlum kaç kilo oldu
Sermec27 Aleynanur dikkat edin gebelık sekeri olabilir ve gebelık sekeri riskli bir durum doktorunuzu dinleyin bebek için riskli bir durum gebelık şekeri bebeğiniz de 2 hafta önden gidiyormş dediğinize göre
2kizanasi Banada 22 haftada bebek 600 gram, kilolu doğar 4 kilo üstü olur vs dendi, şekerden korktu yükleme yaptım bişey çıkmadı haftası hep öndeydi falan sonuç kızım 3kg doğdu :)
Atlasnanesi 2kizanasi bana da doktor suyun biraz fazla dedi 25. Haftadyiz gebelik sonuna kadar şeker takibi ve diyet önerdi daha yaklaşık 3.5 ay var nasıl dayanırım bilmiyorum bi şeker yüklemesi bile yaptırmadı ne kadar doğru kafam karisik
Deniz1985 Atlasnanesi bendede seker cikti ölcum cihazi aldim gunde 4 kes ölçüm yapiyorum seker hamur isi pilav hepai yasak
HnY Canim şeker iyi bisey degil yani senin için iyi değil dikkat et kendine ben de normalde tatlıyı hic sevmem yemem iste 40 yılda bir dogumgunu pastasi ve haftada 2 tane muz yediğim tatlı buydu yani meyve bile sevmezdim. Hamile olunca hep tatlı yedim çikolataya aserdim ve cikolatali tatlılara. Ben şeker yüklemesi yaptirmadim. Çünkü tam korona zamanına denk geldi ve 2 ay doktora gidemedim😩😩 ama bebege kilo aldırdığını bilmiyordum. Doktor bana diyor ki kilosu iyi hic sıkıntısı yok açıkçası ben cok zayıf biriyim 1 deri bi kemik denilen cinsten nasi cocuk oyle oldu bilmiyorum ama şu bi gerçek ki ultroson ölçümleri yanıltıcı oluyor. Doktor fazla soyluyo bebek daha az doguyo. Ya da tam tersi bunu da unutma
yigitalpinannesi40 Benim kocam pastacı hamile kalmadan önce tatlı delisiydim sürekli eşime gelirken tatlı al pasta al derdim dolapta gofret çikolata bir gün zor dururdu hamile kalınca tam tersine döndü dolapta 1 aydır çikolatalar duruyor eve tatlı girmiyor hep ekşi tuzlu yemek istiyorum 🤔
Pankek Aleynanur Annedeki şeker hastalığı çocukta anormaliye yol açıyor. Tatlı canın istediğinde elma ye hatta canın istemeden ye. Muz ye. Çok kilolu bebek iyi bir şey değil. Dikkat etmen lazım. Bebeğin diğer gelişimlerini de etkiliyor çünkü