Zelalceylan07 Arkadaşlar benim adetim 10 gün gecikti hastaneye gittim doktor gebelik yok dedi kan testi de yaptım çıkmadı bugün 13. Gün ama hala adet yok acaba tekrar gitsem çıkma ihtimali var mı konu hakkında bilgisi olanlar cevap yazabilirler mi