tugbacelik Kızlar 32 haftadayım gebelik şekerim vardı diyet yapıyom ama bugünlerde sürekli açıkıyorum sizce neden şekerden mi yoksa çocuk büyüyor ondan mı
hande123 tugbacelik valla bende şeker yok ama bende deli gibi acıkıyorum nerdeyse saat başı 😁😁 birazdan yine yicem mesela boş durmuyorum desem yeri