Ayzylmz Kızlar hamiş anneler ve tecrubeli annişler bir yerde okudum doğrumu acaba hamileler patlican tükettiğinde erken doğumu tetikler diyor hamiş anneler patlıcan tüketiyormusunuz
Seherr Ayzylmz çok önerilmiyo patlican içerisinde nikotin de var ama tabiki az birşey yenilirse bişey olmaz ben hamileyken yedim bir sorun yaşamadım
Busratm Ayzylmz Sık sık yiyorum hatta bugün de yedim. Şuan 35 haftayım. Gayet aktif bir gebelik geçirdiğim halde her hangi bir riskim olmadı şimdiye kadar
Deniz8731 Ayzylmz En çok yapip yedigim yemeklerden biridir. Hicbi riskini sıkıntısını gormedim açikcasi. Öyle bi risk oldugunu da ilk defa duydum :)