Benim de oğlan ve bel ağrım 28. Haftada başladı 2 hafta sürdü hiç geçmeyecek sandım, insan felçli gibi oluyor, bi keresinde yere uzanmıştım geri kalkamadım başladım ağlamaya 😭. Ramazan ayı boyunca yattım çok az hareket ettim ve birden cok kilo aldım, o yüzden oldu. Şimdi yeniden Pilatese ve yürüyüşlere başladım ve hiç yatmıyorum gün içinde. Hareket etmeye başladıktan 3-4 gün sonra ağrılarım kesildi, size de tavsiye ederim, o ağlayan hiç ben değilmişim gibi şu an☺️