Cigdem91 ben kimseye birşey diyemem tabiki de amniyosentez inde riskleri var.biz fetal DNA yaptırdık ama daha sonra detaylı ultrasonda bebeğin kafasında kist ve bağırsaklarında parlaklık görüldü 18.haftada bunlarda down sendromu ve başka bir sendrom belirtisiymis.arastirma hastanesinde bana fetal DNA olmasına rağmen amniyosentez önerdiler.cunku amniyosentez kesin tanı testi olduğu için.fetal DNA testleri tarama testi %1de olsa yanılma payı var dediler.21.haftada kist ve parlaklık geçti.ama %1lik yanılma payı benim hep içimi kemirdi.
Amniyosentez yaptırmadık biz fetal DNA yaptırdığımız için.demek.istedigim birbirlerini tammkarsilayan testler değil.risk gösteriyor dediğiniz doğru