bugun ultrason randubım var yumurta boyutuna bakti adetimin 18 gun 29 m olmuş ama hala çatlamamiş çok buyudu için çatlama iğnesi vermadi sadeci bir ilac verdi 10 gun iç kise donmsen diye yani eger bu laçi içersem ovulasion durdiryor hamile kalamam bu ay bu boyutla yumrtayle hamile kalan varmi bu ay hamile şansim varmi doktor dedi belki başka yumrtan daha ver çok uzuldum bu ay o kadar uğraştim olamdi