22_07_18 Sen ne yaparsan yap karşındakinin düşüncesini değiştiremezsin. Böyle konularda onu bunu takma. Ben gerçekten hemen çocuk yapmak istemedim. Ohoo neler neler dediler. Evliliğimin tam 3.senesinde istiyordum ve hamile kaldım ama dış gebelik oldu. Bu sefer de “Tedavi görüyordun ondan mı dış gebelik oldu?” dediler. Şimdi de benim bir daha çocuğum olmayacağını falan söylüyorlar arkamdan. 😂😂😂 Ben de “Ben bile bilmiyorum olup olmayacağını, ancak Allah bilir” deyip gülüyorum bunları duyunca. Onu bunu boş verin gerçekten ya. Çocuğu bu kadar hayatın merkezine koymayın. Olmazsa da vardır bir hayır. Eksik değilsiniz, yarım değilsiniz. Nasibinizde varsa gelecek zaten. 4 senelik evliyim, yaşım 30. Gencecik kızlar burada olmayacak diye telaş yapınca ben de telaşlanıyorum okudukça. 🤭 Telaş yok, keder yok! Kendinize gelin. 😊