Merdgn 22_07_18 Allah gönlüne göre versin inşallah 🤲 Ama sanki akışına bıraksan belki daha kolay olur.. Kendine bir uğraş bul mesela ve zamana bırakmaya çalış..
22_07_18 Merdgn amin inşallah Rabbim isteyen çocuk hasretiyle yanan herkese versin inşallah içinde de bana.. inan ne kadar uğraş bişeyler bulsamda kafa ona sabitli başka şeylerle uğraşsamda hep aklımda yani olmuyor
22_07_18 endobeybi maddi açıdan sıkıntı yok elhamdülillah Allah var rabbim yardim eder keşke parayla çözülsün herşey
endobeybi 22_07_18 maddi açıdan sıkıntı yoksa tüp bebek deneyin derim, öyle çok büyük zorlukları yok. Psikolojik olarak kendinizi bırakmayın yeter, stresten uzak durmak en önemli nokta tedavide. Gerisi gelir, bir şekilde doğru ellerde gebe kalırsınız 🙏🏻
Skarakas 22_07_18 canim benim psikoloji cok onemli kendini surekli buna odaklayarak bi sonraki aya hazirlanma kafani dagitacak seyler yapmaya calis dusunmedigin anda hamile kalacaksin sagliksal bir sorun yoksa inan bana
Skarakas 22_07_18 anliyorum cok haklisin hak veriyorum ama goreceksin ne zaman bunu dusunmeyi birakacaksin o zaman olacak. Allah gonlune gore versin insallah 🤲🏼🌹
22_07_18 endobeybi ben tüp bebek yerleştirme olduktan sonra üç ay yatıldığını hiç bi iş yapılmadığını hatta birinin yanında yardımcı olarak kalması gerektiğini duymuştum
Gmsy1 22_07_18 nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama hac malzemeleri satilan yerlerde oluyo yada tanıdığınız bir hoca varsa ona sorabilirsiniz
endobeybi 22_07_18 hayır canım bebek tutunduktan sonra diğer gebeler gibi bi kısıtlama olmuyor. Bazı vakalarda tabi olabilir ama hepsi için geçerli değil. Sadece düşük engelleyici iğneler veriyolar 3.aya kadar. Bazı şeyler şehir efsanesi oluyor böyle konularda çok da her duyduğumuza inanmamak lazım.
22_07_18 endobeybi bi kaç iki au bekliycem olmazsa eğer tüp bebek yaptırcam sizde her hangi bi sorun varmıydı canm
22_07_18 Gmsy1 konyada sizin tanıdığınız bir hoca varmı bende çok korkuyorum geceleri hatta gündüzleri bile evde korkuyorum bazen sürekli ayet el kürsü okuyarak geziyorum
Koylu_guzeli 22_07_18 bende cok istiyorum cok ta uzuluyorum insallah en kisa zamanda olmayan tum herkse nasip olur canini sıkma Allah buyuktur umudunu kesme vardir bir zamani ben 5 yildir bekliyorum yapmadigim sey kalmadi ama iste Rabbım ol demeden hic bir sey olmaz
Gmsy1 Smyra42 şöyle hamile kalmaman için rüyada korkutuyorlar bi kaç gün geçiyor gün ama gece korkuttuklari için bebek tutunamiyo ve regl gerceklesiyor bunun için yapılan heryerde farklı isimlendiriliyor muska boylama cevşen denilen dua yapılıyor şahıs adına yapılsa daha etkili.
Smyra42 Gmsy1 aaaa şu an şok 🤦♀️Ben çok fazla korkuyorum geceleri hep huzursuzum bu olabilir haklısın araştırcam bu konuyu😒