22_07_18 Canım seni çok iyi anlıyorum ama inan oluruna bıraktığın an olacak insallah. Ben de çok üzülüp ağlıyordum. Adetim inanılmaz duzensizdi, bazen 3-4 ay olmadığı olurdu. Pcos’luydu bir yumurtalığim, diğerinde de iki kist vardi. Artık hamilelik testi, ovulasyon testi yapmaktan bikmistim. Herkes takma, takarsan hic olmaz diyordu. Nasıl takmayayim diye düşünüyordum bende, böyle bir seyi insan bir anda nasıl kafasından silip atar, hem de bu kadar çok arzu ederken bebeginin olmasini. Iliskiden sonra bir ihtimal hamile kalırım diye ayağını havaya kaldırmak bile o düşüncenin aklında olması demek yani, engel olunamiyor. Sonra dedim ki ben ağlasam da üzülsem de değişen hiçbir şey yok. Ne artık ovulasyon testi yaparım ne bişey, haftada iki kez ilişkiye girer geçerim, olursa olur olmazsa tüp bebek falan deneriz en sonuna kadar tıbbın el verdiğince. Yine de olmazsa takdiri ilahi. Böyle teslimiyet içine girince en ummadığım anda hamile kaldım. Rabbim bilir en hayırlı zamanı. Içini ferah tutmaya çalış.