Kızlar merhaba bu gün detaylı ultrasona girdim ümraniyede rad görüntüleme merkezinde 250tl ücreti ve çok çok memnun kaldım doktor cem bey çok iyi ilgilendi her şeyi ayrıntılı bir şekilde anlattı şükürler olsun her şeyimiz iyi çıktı 9 tane renkli foto verdi cdye verdi 1 ay sonra kontrole çağırdı ücretsiz olarak ben memnun kaldım tasviye ediyorum kesinlikle eşimde benimle içeri girdi doktorum kız diyodu ayrıntılı ultrasonda da kesinleşti kız olduğu 23+6 haftalığız bu gün 633gr ve 30cm olmuşuz sizin bebişleriniz nasıl 😊