leyla25 doğumdan sonra yaptırdım dedi ama yinede problem yaşadı ikinci gebelikte gerçekten çok daha riskli oluyor benim doktorum bana 2 yıl içinde bebegin olursa sağlıklı doğar bsey olmaz dedi ama araya çok mesafe koyarasan sağlıksız gebelik olur demişti inanmamıştım bende rabbimin bileceği iş demistim ablamlar ikinci gebeliklerine 4 yil ara koyunca sağlıklı gebelikleri olmadi bende oğlum 1.5 yaşındayken hamile kaldım çok korktum düşük yaparım diye ama bi sıkıntı olmadi her doktora gittiğimde dedim kan uyusmazligimiz var diye 28 haftadan önce kanaman riskin olursa yaparız dedi iğneyi olmazsa da 28. Haftada dedi