Merhaba kızlar hiç aranızda kan sulandırıcı iğne olup normal doğum yapan varmı?Kan sulandırıcı iğne olanları sezeryana saldıklarını duydumda.Ben birinci normal doğurdum bunuda normal istiyorum ama kleksan iğnesi kullandığım için korkuyorum.Aranızda bilgisi olan varsa benide bilgilendirsin rica ederim