Gokilay07
3 üncü ayda birakicam diye hep es geçtim azalttım normalde bir paket içiyordum ama çok fazla bişey olmadı 3.cu aydan sonra 7 lere kadar düşürdüm 3 , 4 derken en son yemek yedikten sonra hareketini hissettim 18.19 hafta falandı dedim yediğinden bu kadar etkileniyorsa sigara napıyor bıraktım cokk canım iaterse eşimden cokk arada 1 2 kere çektim ama kendi sigaramdan başka icemem nie boş yerine zehirleniyor dedim kaç aydır içmiyorum xanimmm çok istiyor hele eşim içince bazen ama Şükür körlüyorum nefsimi