Zuzum577 Kizlar dun spinalle genel anastasi oldum bu gun bir iki damla sutum geldi durdu bebekte aglayip durdu simdi mamayla doyuruyorlar ama hic yueeyimce olmadi kizim o kadar kalpten emiyor ki istiyorum sahiden sutum gelsin yarimci olurmusunuz?
ebncrabia Zuzum577 bekle gelecek sen sürekli emzir çocuk çektikçe gelecek inan bana sakın vazgeçme o çektikçe süt gelecek bol sıvı tuket çok su iç Aah yardımcın olsun . Ben 35+4 ikiz gebeyim Perşembe dogumum var spinal olucam ben de çok korkuyirum sondadan ve ameliyathanede panik yapmaktan 😣
Kuzucuklarim Zuzum577 goznun aydin allah anali babali versin.Once bi sakin ol sutun bebek emdikce gelecek.Dikis yerini koruyarak ayakta ilik dus al sitres yapma.Incir ceviz ve hurma ye humana cayi al allahin izniyle sutun sakir sakir gelecek kardesim.Bol.bol.su tuket.
Zehra1k Zuzum577sen emzir o emdikçe süt olur bol su iç rezenede iç hem süt yapar hem gaz için çok iyi gelir
Zuzum577 ebncrabia bana spinal yaparken ayaklarim atak gecirdi sonra genele cevirdiler spinal uyusturmadi beni insAllah sag salim alirsiniz kucaginiza bu gun butun gun emzirdim ama bir iki damla geldi sonra hic bisey gelmedi bebekte ac kaldikca agladi
senemyavas Sıcak suyla duşta masaj + kaysı hoşafı + pes etmeden bol bol emzirmek ya da sağmak Henüz deneyimlemedim ama okuduğum kadar bu bilgilere sahibim inşallah sizde de işe yarar 😌
Belmaaa Zuzum577 bol bol dereotu ve kıvırcık ye bol su ve incir hurma kuru üzüm gibi şeyler inşallah gelecek sütün
2_bwbik Zuzum577 çok normal 3 4 gün sonra süt geliyor üzülme emer çocuk sen mamayı vermeye devam et canını da sıkma benim ilk kızda 4 gün sonra geldi sutum