arkadaşlar 16 haftamdym bugün ultrosunda amniyotik bant sendormu gördü doktor detaylı ulrtrasona gönderdi korkma dedi popo taragında ama yine de detaylı ultrasonda bakılması lazım ddi nette baktım kötü sonuçları var moralim çok bozuldu lütfen yaşayan yada tanıdığı yaşayan sağlıklı doğan bebekleri varsa bilgi verebilir misiniz??😟