Neslihanbgrhngs Kızlar merhaba açlık şekerim 92 çıktı doktorumuz sınırda diyet başlayalım dedim hatta sınırı aşmış biraz dedi. Bebeğim de haftasına göre kiloluymuş öyle söyledi. Başına gelen varmı böyle bir durum
Naz1988 Neslihanbgrhngs Canim benimde aclik 94 cikti sonra seker yuklemesinden snra 218 cikti 1 saat tekrar bakildi 190 cikti diyete basladim dustu simdi aclik 87 cikiyo tokluk 105 doktorum dusmus dedi ama kontrol altindayim dikkat edersen dusuyo
Medihammm4220- Ayrıca diyet ten de korkma çok daha sağlıklı besleniyor bebek ve o kilo alıyor Sen almıyorsun
Neslihanbgrhngs Medihammm4220- diyetten korkmuyorum da çok sık acıkmaya başladım kendimi durduramamaktan korkuyorum 😂 aç kalcam diye aklım çıkıyor
Naz1988 Neslihanbgrhngs Beyaz ekmegi kestim siyah ekmege basladim tätli turunu kestim vejan yada gulotansiz cikotalardan yiyorum meyveyi avuc ici kadar yiyorum et balik tavuk pirasa birokolin yogurt sut bir bardak sadece salata bunlarda yasak olan patates pirinc hamur beyaz ekmek sebze agirlikli yiceksin canim bunlara dikkat edersen duser