gulnur10
Bana komik geliyor açıkcası hayatlarında opera dinlemeyen insanların kızlarına Arya ismini vermesi 😅
Tabi sözüm sana değil, belki sen seviyorsundur operayı.
Ama ülkemizin gerçekleri, çoğu kişi opera dinlemiyor. Arya ismi de o yüzden özenti duruyor.
Ne bileyim Türkü, Ezgi falan daha samimi geliyor isim olarak ondan.