Gebelikde ev tasiyan var mi arkasadaslar.
13 haftalik gebeyim.cagirabilecegim kimsede yok ailemden.2 dusukden sonra tekrar gebe kaldm.evi topladik ama diger evin temzligi duruyor.endiseliyim biraz.tasinma surecinde nelere dikkat etmeliyim ,sizler nasil geçirdiniz bu süreci?