Merhaba,
Herkesin hayalleri, beklentileri, gelecek için planları var. Bu güzel bir şey fakat sıkıntı şurada herkes enerjisinin tümünü buna harcıyor. Evet bebeğimiz olsun isteyelim, elimizden geleni de yapalım ama bugünü ve yaşadığımız şu anı ihmal etmeden. Akşama kadar herkes post açıyor şu belirtim var hamile olabilir miyim şöyle oldu hamile olabilir miyim. Adete günler kala tekrar tekrar yapılan testler. Lütfen kendinize bunu yapmayın. Dışarda ve içerde hayat devam ediyor. Tek derdimiz bu demeyin evet dert ama bunu kabullenip yola devam etmek lazım. Kendi ruhunuzu süsleyin, ona iyi bakın. Kendinizi üzmeyin. Bize ait olan elbet bizim olacaktır zamanı gelince. Allah herkesin gönlündekini hakkında hayırlı eylesin🙏🌸